Brunas express – tai automatinis užsakymų apdorojimo ir įkėlimo į TMS sistemą įrankis.
Dirbate su ekspeditoriais? Kuriant vairuotojams užduotis, kasdien rankiniu būdu perkopijuojate informaciją iš el. pašto, PDF ar Excel dokumentų į LocTracker ar kitą transporto valdymo sistemą? Su Brunas express tai galite atlikti per kelias sekundes, ir visada be klaidų:

Apdorojami užsakymo lapai:
- Adampol
- CargoTrans
- Cat
- DLG
- ECS
- Express Heroes
- Fracht
- Gefco (CEVA Logistics)
- Integre Trans
- Koopman
- Salloum
- Sennder
- STS Transport
Sąrašas pastoviai pildomas, jei jūsų užsakovo sąraše nėra, susisiekite su mumis. naujų dokumentų įvedimas paprastai užtrunka iki 2 d.d.
Kaip veikia Brunas express?
Jūsų įmonėje nereikia nieko integruoti ar keisti turimos transporto valdymo sistemos. Įrankio naudojimas yra labai paprastas:
- Parašykite laišką info@brunas.lt, nurodydami savo įmonės pavadinimą, sukursime jums Brunas paskyrą;
- Chrome naršyklėje įsirašykite šį įskiepį;
- Paspaudę ant įskiepio, prisijunkite;
- Diegimas baigtas, galima naudotis.
Papildomos integracijos
Įkėlus užsakymo lapą, apdorotą informaciją galime automatiškai importuoti ir į kitas jūsų naudojamas maršrutų planavimo, CMR, ERP sistemas, persiųsti ne tik maršrutus, bet ir kainodarą ar kitą informaciją, esančią užsakymo lape.