Brunas express – tai automatinis užsakymų apdorojimo ir įkėlimo į TMS sistemą įrankis.

Dirbate su ekspeditoriais? Kuriant vairuotojams užduotis, kasdien rankiniu būdu perkopijuojate informaciją iš el. pašto, PDF ar Excel dokumentų į LocTracker ar kitą transporto valdymo sistemą? Su Brunas express tai galite atlikti per kelias sekundes, ir visada be klaidų:

Apdorojami užsakymo lapai:

  • Adampol
  • CargoTrans
  • Cat
  • DLG
  • ECS
  • Express Heroes
  • Fracht
  • Gefco (CEVA Logistics)
  • Integre Trans
  • Koopman
  • Salloum
  • Sennder
  • STS Transport

Sąrašas pastoviai pildomas, jei jūsų užsakovo sąraše nėra, susisiekite su mumis. naujų dokumentų įvedimas paprastai užtrunka iki 2 d.d.

Kaip veikia Brunas express?

Jūsų įmonėje nereikia nieko integruoti ar keisti turimos transporto valdymo sistemos. Įrankio naudojimas yra labai paprastas:

  • Parašykite laišką info@brunas.lt, nurodydami savo įmonės pavadinimą, sukursime jums Brunas paskyrą;
  • Chrome naršyklėje įsirašykite šį įskiepį;
  • Paspaudę ant įskiepio, prisijunkite;
  • Diegimas baigtas, galima naudotis.

Papildomos integracijos

Įkėlus užsakymo lapą, apdorotą informaciją galime automatiškai importuoti ir į kitas jūsų naudojamas maršrutų planavimo, CMR, ERP sistemas, persiųsti ne tik maršrutus, bet ir kainodarą ar kitą informaciją, esančią užsakymo lape.